Графік роботи:

Пн-Пт:10:00–18:00

0
Мій кошик
Додайте товари до списку бажань

Salvador Las Llandas або 1200 сьорбів над рівнем моря!

Регіон: Apaneca-Ilamatepec, Tacuba

Обробка: Naturral Anaerobic

Різновид: Sarchimor



Назва ферми, де виростили "1200 сьорбів" - Las Llantas -перекладається як "Шини".
Це через те що перед входом на ферму стоять такі типу крісла з покришок, де можна сидіти, сьорбати потроху каву і насолоджуватись шикарним видом на гори з висоти 1200 метрів.
Наша назва пов'язана з тим самим )
Це кава сорту Сарчімор.
Це загальна назва “родини” сортів, які є гибридами Вілла Сарчі та стійких до грибкових захворювань сортів з Тімор-Лесте. 
Це дуже насичена смаком кава.
Має тверді 86,5 балів, відрізняється насиченим смаком стиглих кісточкових фруктів - наприклад, абрикос та персик - чіткою, комплексною та соковитою кислотністю цитрусових та вина, і легким натяком на ягідний джем.
Має гарне текстуроване тіло, і тривалий приємний післясмак, як ніби після білого сухого вина.
Смачних вам чашок)

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Характеристики
Бренд Альтернативна Кава
Поширити у соцмережах

Кава в зернах арабіка Salvador Las Llantas 200г

Немає в наявності
Артикул: 3657
440 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Оптові ціни від 2 одиниць
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Вага
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку очікувань

Варіанти доставки:

- Нова Пошта до відділення чи поштомат (за тарифами перевізника)
- кур'єром Нової Пошти (за тарифами перевізника)
- доставка за кордон Укрпоштою (за тарифами перевізника)
- самомовивіз: м.Львів, вул. Жовківська 14 | ПН-ПТ | 11:00-16:00 | (безкоштовно)

Більше інформації про доставку

  • Карткою під час замовлення
  • Післяплата Нова Пошта

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

Умови повернення для товарів належної якості

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись по номеру телефону зазначеному на сайті з менеджером та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. 

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта". 

Повернення повинно бути належної якості, а саме: 

- товарна упаковка не пошкоджена 

- комплектація повна 

- відсутні будь-які механічні пошкодження 

- відсутні сліди користування 

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. 

Повернення здійснюється за рахунок Відправника. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". 

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: 

- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару 

- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" 

Група товарів по догляду за дитиною (косметичні прибори, розчіски), догляду за грудьми матері, до- та післяпологові бандажі, товари для годування дітей не підлягають поверненню після відкриття заводського пакування та використання. 

 

Умови повернення товарів неналежної якості: 

- у разі виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону зазначеному на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або ж повернення використовуючи транспортні послуги компанії ТОВ "Нова Пошта". 

- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7% 

- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в мессенджері Viber по номеру телефону зазначеному на сайті. 

Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". 

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: 

- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару 

- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання повернутого товару

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Проконсультуємо щодо вибору кави для вас чи потреб бізнесу.
Допоможемо підібрати обладнання для заварювання кави вдома.

Тelegram: @OtterSwapCoffee
Дзвоніть: 0 63 498 11 61 

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.